I had the time of my life

Hej! Holy shit så sjukt bra kväll det var igår. For först till Giu en stund, redan när jag gick dit hade jag så bra fiilis. Gicl sen till Agos dit Miguel också kom och så for vi till baren. Helt megabra fiilis, skratta ihjäl mej hela tiden. I början var där 2 män o 1 flicka som uppträdde och flickan sa att "blondin där i mitten" sku komma till scenen (aka jag) så gick dit och fick en flaska frizze. Inte illa haha. Giu och Agos for och jag blev kvar med min pojkvän och hans syskon och gud så mycket vi dansade, uppe på scenen dessutom haha. Men gud så roligt jag hade.

Är nu i Dolores hos min hostfamiljs son, vi åt lunch här o stannar tills kvällen. Sen när vi kommer tillbaka till maipu far jag till diego en stund och sen blir det utgång med tjejerna. Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0