There are braces for crooked teeth, surgery for stretch marks and make up for blemishes, but there is nothing in the world that can fix an ugly heart.

Blev hemma idag igen för att vila ut. Känner mej redan bättre. Bakade som sagt igår örfilar och de blev väldigt populära så på lördagen ska jag med min hostmamma baka pånytt så jag kan visa till henne hur man gör dem.
Har i princip inte gjort någonting idag annat än sovit och talat på skype med pappa, lukas & celinn. Var härligt att tala med dem!! Imorgon far jag nog till skolan. Eftersom det är fredag har vi endast 4 timmar varav en timme är engelska, och en annan konst. På lördagen kommer Celeste (en annan utbyteselev) hit och hälsar på mej! Kommer bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0