Mars 24

Vaknade lite över 8 och kunde inte sova mera. Var så hungrig så jag steg upp typ kvart före 9 och åt morgonmål. Så typiskt att när jag skulle kunna sova ut så länge som möjligt så kan jag inte sova. Så blev 6 timmars nattsömn... MEN som tur är det siesta times nu haha. Gick och powerwalka en stund och har just ätit lunch så nu blir det en siesta. Alltså jag sover ofast bättre på siestan än på natten, konstigt. 4 tiden far vi till Dolores (en stad här nära) och jag ska möta upp Cecile som är en utbyteselev från Danmark. Kommer säkert att bli superskoj! På kvällen blir det utgång! Puss
Cecile (med blont/orange hår), jag och några andra utbyteselever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0