If you hurt me with the truth, don't comfort me with a lie.

Kom hem efter första timmen för hade sån hedare. Plus att min hals gör ont och jag håller på att bli förkyld. Så idag blir en lugn dag hemma med min säng+varmt te+tv-serier. Hoppas på att jag inte blir förkyld för jag är alltid sen förkyld i en evighet, eller så att jag nu genast blir förkyld så jag blir bätttre till påsken för då vill jag verkligen inte vara förkyld... Härlig dag ute men så kallt, och här är husena så "tunna" så så fort det är kallt ute så lir det betydligt kallare också inne. Kallaste mars-månaden på över 20 år här, kan inte beskriva med ord hur mycket jag väntar på sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0