Tibaka hemma!

Gomoron! Äntligen igår kom jag hem tillbaka till Maipú. Gick med Eve och beställde mat och halv tolv möttes vi igen och gick och hämtade maten och sen for vi med las chicas till Eves hus. Det var super att se dem igen och där satt vi och talade tills 3-halv 4 på morgonen. Vi talade om massor, speciellt om hur det var för dem att tala med mej före jag kom, vad dom tänkte då och vad deras first impression var och så vidare. Sjukt skoj!
Halv 4 tiden åkte vi hem till mej med Eve och väntade en stund tills hon blev upplockad och sen hade jg minibileet för mej själv tills jag tänkte att det kanske var dags att gå och sova.
Vaknade nu och tror att jag går en stund med Giuli och håller henne sällskap när hon jobbar och sen blir det kanske simbassängen med Eve. 32 grader och sol är lovat för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0