The girls with beautiful personalities will always be the prettiest ones.

Hej! Igår var jag vid poolen hela dagen och sen på kvällen hade jag middag med Rotary, gick mycket bättre än jag trott och jag åker på resan till norra Argentina! Dessutom så kommer jag också att byta familj den här eller nästa vecka. De vet inte ännu vart, men det får jag veta så fort som möjligt hoppas jag. Lite dåligt att de inte ännu heller vet men jag kan ju inte direkt göra något åt saken.

Sedan efter den gick jag ut med mina vänner och vi gick lite omkring i Maipu och satte oss sedan ner där med mate + bröd med dulce de leche. Natt picnic. Kom hem där halv 4 tiden och vaknade just. Idag tänker jag bara ta det lugnt och gå och sova tidigt.

Några bilder från 15års festen :)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du får gå på resan SUPER!!! Jätte bra som tur de <3

2012-01-28 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0