playaplayaplayaplaya

Hej! Igår var det närmare 40 grader. Otroligt varmt! Var rädd att jag skulle bränna mej men det gjorde jag som tur inte. På kvällen var vi ute och äta och gick lite omkring. Inte så mycket, en riktigt skön och lugn dag. Som slutade med de värsta gräl jag någonsin sett. Herredumilde. Min äldsta syster och mamman bråkar ofta men det här grälet var något helt nytt. I bilen påväg hem skrek dom hit och dit och det fortsatte här hemma. Jag hörde hur min syster kastade något, vet inte vad. Var ganska roligt egentligen, inte för dem förstås. Haha. Det är under såna situationer man märker hur mycket mer man uppskattar att man kommer så bra överrens med sina föräldrar.
Idag är det igen en solig och vacker dag men ganska blåsigt. Direkt från stranden far vi på en modevisning och så uppträder också någon känd sångare osv. Ha det bra, hälsningar från en brun och glad tjej!

Kommentarer
Postat av: Kristiina o Jockus

Hello darling, vad roligt att läs din blogg Alexia. Du har varit duktig att skriva o framförallt lägga in foton. Dessutom bra tankeställare som bla det " långa engelska fundering med frågor?" Vi har i smyg ordnat Frejas sweet 16 överrasknings party o följande blir väl Frida 13 :-) Längtar efter solen som du har fått se på "närmare avstånd" men vi mest på dina blogg bilder samt resebyråernas kataloger... Haha som du skriver. Oxo snö skulle passa. Men vi klagar inte.

Alla goda tankar o var rädd om dig

2012-01-06 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0