Don't bother apologizing if you're just going to continue doing the things you said sorry for.

Hej! Igår var ännu en lång varm dag på stranden. Har ännu 5 dagar kvar här, wuhuu! På kvällen åt vi hemma och for sen och äta glass, inte så mycket annat. Vet inte vad jag hade ätit eller vad som hände men jag var helt hyper, kunde inte sluta fnissa och var på helt sjukt bra humör, ganska roligt var det nog haha. Idag blir det ingen strand för det är mulet och inte så varmt och börjar säkert regna snart. Men det är bra för det behövs verkligen vatten här!!
Morgonen började med att det flög glas omkring när två av mina systrar bråkade. Idag blir det nog bara att ta det lugnt och på kvällen ska min äldsta syster ta en tatuering och jag ska gå me henne. Tycker det är coolt att se på haha.
Hur bra jag än har det här på stranden så börjar jag nog sakna dehär två filurerna helt för mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: linnsen

Allt är fint här, dock börjar jag bli väääldigt trött på kylan. Och vardagen är lite tråkig med jobb osv. Jag ser så mycket framemot att komma bort, blir såå skönt! Varför bor man i finland under vinterhalvåret????!!! :D Kram!



ps. de e så kiva att följa med ditt liv där, fortsätt uppdatera mycket (med mycket bilder ;))

2012-01-10 @ 19:40:39
URL: http://linnahlfors.papper.fi
Postat av: linn

En fråga förresten: vad är mate (om de nu hette så) som ni dricker hela tiden? :D

2012-01-10 @ 19:41:48
URL: http://linnahlfors.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0