dale veni veni

Halloj! Hade en helt super skön sista dag på stranden. Utan att bränna mej dessutom. Imorgon blir det att packa ihop sakerna (om jag inte gör det idag vilket säkert sku va bättre) och så far jag hem med Luicina (min äldsta syster). De andra stannar ännu en dag. Men jag saknar Maipu så jag far hem med syrranmin. Dessutom vet jag inte om vi alla sku rymmas i bilen hehe. Har haft en super skön loma men det är dags att återvända till alla mina vänner :) Dessutom har jag några paket där hemma som väntar på mej hehe.
Just har vi ätit middag och efterrätt och tror att vi antagligen åker in till stan eller någonstans. Men det är ännu tidigt, klockan är trots allt "bara" 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0