adrenalinkick

Hej! Mulet och blåsigt var vädret idag så det var inte lika varmt som de andra dagarna. Men på stranden var vi ändå några timmar. När vi kom hem så for jag med Andrés, en vän till familjen som jag dessutom tror jobbar med pappan, och köra mönkijä. Eller han körde. Vitsi sån adrenalinkick jag fick av den hårda farten, najs! En ganska lång stund åkte vi runt. Enda var att vi inte hade några hjälmar så det kändes lite osäkert men bra gick det ändå och fick säkert bara mera adrenalin av det haha.
Nu har vi just ätit och är nog så trötta alla att jag tror att vi snart kommer att gå och sova varenda en. Imorgon borde det vara sol. Hoppas! Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0