No one looks back on their life and remember the nights they got plenty of sleep

Hej! Hade ett toppen veckoslut. Fredagen var super och kom hem halv 8, sov 3 timmar och bytte hus. Var en natt hos en annan familj. Hela lördagen var jag på ett event som min klass ordnade för att samla pengar till en resa.
På lördagen hade jag inte alls lust att fara ut+det var kallt+nästan ingen for ut+jag var så dödstrött så jag blev hemma och sova. Sov typ 12 timmar och har ingen aning när jag senast sovit så länge, händer nämligen inte för ofta här.. Iaf på söndagen for jag med Micaela till Labarden (en mini by här nära) och titta på en fotismatch. Hade kiva!
Hade idag skola och ska nu sova siestan. Hoppeligen träffar jag Diego, Mica o Pelin på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0