mucho frio

Hola muchachos! Idag sku vi äntligen få våra "abi"-hupparen men nån maskin hade gått sönder så det blir till nästa vecka. Var med Diego och sen senare med Giu och så for vi till Agos en stund.
På eftermiddagen var jag på facebook så skrev en flicka till mej att någon ska göra en film (kortfilm) och vill att jag är med i den, och så frågade hon om jag ville. Sa ja. Kul upplevelse haha. Vet inget om det ännu men sa att jag vill veta allting bra först så jag vet vad jag ger mej in på... Berättar mera sen när jag också vet mera och det är mer aktuellt.
Imorgon slutar vi 12 och så ska jag på lunch till min första hostfamilj. Har egentligen inte lust men jag ville nu vara artig och inte säga nej. Sen imorgon tänker jag sova den längsta siestan på länge. Är redigt förkyld och det är så jäkla kallt ute. Fryser så mycket varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0