Glad påsk!

Hej! Gårdagen var super! Började hos Carla där vi väntade att alla kom och så for vi till Delfina. Där åt vi dom godaste kött-empanadas jag hittils ätit och pizza. Klockan tolv sjöng vi "upp" henne för det var hennes födis. Så fixade vi oss osv där, for till en previa, var en stund på plazan och så drog vi till Macau. Det var mycket mänskor och så jäkla bra fiilis. Alla var på så toppen humör. Kvällen var i mina ögon helt perfekt. Dock hamnade en kompis på sjukhus men allt är bra nu så det är det viktigaste.
Kom hem och gick och sova 8tiden på morgonen och steg upp lite före 1 då vi åt asado. Sov en riktigt skön siesta och for till Delfina igen för att hämta mina saker. Så gick vi några rundor runt plazan osv. Nu är jag hemma och väntar på att mina hostföräldrar i den andra familjen kommer hem så kan jag fara dit. Är så sjukt trött men det hör väl lite till på en söndag. Imorgon skola som normalt...xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0