Courage is not having the strength to go on, it's going on when you don't have strength

Hej! Superlyckat veckoslut. Rotary-galan var inte alls så tråkig som jag trodde att den skulle vara, hade riktigt roligt. Dansade med den mest energiska 78åringen jag någonsin mött. Han var så otroligt rolig haha. Vi ägde danceflooren. Fick också 1000 komplimanger och jag är överlägset rotarys favorit, go me. Både lördagen och söndagen måste jag vakna tidigt så sov 3 timmar ena natten och 4 timmar den andra.. Så söndagen efter lunchen vi for på så sov jag tills åtta på kvällen, var då ännu helt övermätt av lunchen. Tittade på lite fotboll och gick tillbaka och sova.
Idag hade jag två timmar skola fast vi måste stanna tre timmar.. Sov en skön siesta och hängde med mina kompisar på eftermiddagen. Har ganska ont i huvudet så tänker gå och sova genast efter middagen. Sku ha gått ut och promenera men kom hem sent så det får bli extraträning imorgon. Vilket jag dock inte har något emot eftersom tisdagarna har alltid ett fotislag träningar ;). Och de skriker alltid en massa saker till mej så jag skrattar ihjäl mej, ensam.. Men lite roligt måste man ju få ha ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0