70 dagar

Just när jag skulle blogga igår så ville min dator inte samarbeta med mej så det blev inget av det. Iaf gjorde jag inte så mycket igår, hade educacion fisica, for hem en stund och sen ut och promenera+springa+muskler. Kändes skönt men jeesus så trötta mina ben var när jag kom hem. Men det är ju bara bra. Var ensam hemma hela kvällen, vilket nästan aldrig händer så det var toppen. Det märks väl att man har blivit "argentinare" när man mellan fotis och Grey's Anatomy väljer att se på fotboll.. Iaf så vann mitt lag 2-0 så bättre sku det ju inte ha kunnat gå.
Hade idag en otroligt långsam skoldag och som tur fick vi sluta en timme tidigare. Ska nu sova en lång siesta och sen hänga med vänner på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0