5 de abril

Gomorron! Igår bytte jag hus och är nu som sagt hos min andra familj pånytt. Jeeesus sånt väder det var igår. Var på eftermiddagen med Maru och Rodrigo och det börjar regna så otroligt hårt. Regnade hela kvällen och slutade aldrig. Hade rotarymiddag på kvällen och kom sen hem och sova. Vaknade av mej själv på morgonen pigg och glad. Idag ska jag göra något med tjejerna och sen på kvällen ska vi med Conrado köpa lite ingredienser för att imorgon baka en yllärifödiskaka till Eric som fyller år imorgon.
I förrgår köpte jag äntligen vissa saker jag längtat ihjäl mej att köpa. Bl.a en BOCA-skjorta (fotislaget ja hejar på), bombachas de campo (en typs byxor som dom som lever/jobbar på "lande" har) och en Argentina skjorta. Så nu är jag 100% argentinare. Känns väldigt bra kan jag säga haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0