You're beautiful!

Holaaa! Var helt sjukt trött idag, vaknade nångång 5-tiden och frös helt sjukt och satt mera kläder på och så tog det en stund att få värmen upp och sen måste jag typ vakna. Skolan var helt ok, jag trodde aldrig att jag ens skulle tänka tanken och verkligen aldrig säga att jag faktiskt saknar finska skolan piku lite. Att verkligen måsta göra en massa. Kommer att ångra det där senare!
Efter skolan gick vi till abuela och äta eftersom föräldrarna var i Mar del Plata. Sen for vi till Mati och öva på familia a jugar. Vår klassanda är så bra och mänskorna är härliga!
När vi kom hem planerade vi en liten resa till Buenos Aires nåt veckoslut här snart, jeee! Dessutom så har min mamma födis på söndagen och jag ska baka en kaka till henne har jag lovat. Enda problemet är att om jag har förstått rätt så har dom inte ordentlig "bakningskakao" här i Argentina och det är ju en ganska stor del av kakan jag tänkt baka. Aja, får se hur det löser sej :p. Nu ska jag se på ett avsnitt Friends och inte koncentrera mej på nåt annat och sen ska jag sova. Gonatt!
Ps. Sonja dina kommentarer gör mina dagar gladare! :D ♥ o svare på din fråga va rätt som du själv gissa, nä, de händer int på en dag ;) :D
pps. kopplade kameran just för att sätta bilderna från idag på datan, 500 bilder....

Kommentarer
Postat av: Sonja

<3<3 älskar dig!

2011-09-18 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0