You may see me stumble once or twice, but you'll never see me fall.

Heyo! Idag har varit en låång dag. Igår var vi på middag/Rotary-möte. Helt chill, åt bara mat och sen i nåt skede så steg vi utbyteselevr upp och sa vem vi var och varifrån. Det är alltså jag, Charline från Canada och Eduardo från Mexico. Det gick ganska sent och efter det när vi äntligen var i bilen på väg (hem, trodde jag) så for vi till ett café för föräldrarna ville dricka kaffe. Jag satt där och kämpade för att hålla ögonen uppe haha. Samma sak gällde i skolan på morgonen eftersom jag inte hann sova så länge. Det var helt ok dag i skolan. Hade enkku och jag var bäst! Helt sjukt att dom har läst engelska i fleeeeera år och ännu också är på lågstadie nivå. Det var så lätt att det var lättare än lätt, man behövde inte ens tänka för det var så självklara saker.
Skulle ha haft jumppa men eftersom jag ännu är ganska förkyld så for jag inte. Iställe talade jag länge med en vän. På eftermiddagen typ 5 tiden kom Giuli och Agos här förbi och vi for till Miguel. Där chilla vi en stund och drack mate. När Miguel måste fara på jobb kyysä Eric mej hem och så har jag hillu här sen dess. Nu ska jag gå och sova, är sjuuuuukt trött! Klockan har ren hunnit bli halv tolv... Just först sluta vi äta middag.
Imorgon far vi nästan rakt efter skolan till Mar del Plata. Jag har inte helt klart för mej vad vi skall göra där men det får jag väl se imorgon. Mar del Plata är alltså en stad typ en timme härifrån som enligt min familj är the most important touristic city. Tar kameran med. Gonatt!
PS. Man vet att man kommit till Argentina när man talar bättre engelska än engelskaläraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0