torsdag

Holaa! Tango-lektionen gick helt bra, smått svårt nog med tanke på att jag har helt annan teknik när jag dansar helt andra sorts danser. Efter det kom jag hem och så hade jag lite problem med att få upp dörren. Haha. Hade nycklarna men fick inte upp dörren. Ei huhhu så jag stod där och skrattade för mej själv när jag inte fick upp den. Det slutade med att jag ringde till Fede som sen kom och öppnade åt mej. Problemet var att jag vred ett varv för lite. Ei huhhu.
Idag hade vi skola ända tills 13, kändes sjukt länge när vi slutat så tidigt varje dag hela veckan. Ska snart gå me Flor och äta glass, yummieeeee. Imorgon blir det skola som normalt, får se vad som hittas på efter det.
Skype:ar just nu med en kompis, igår skype:ade jag med pappa. Kiva att höra vad som händer i Finland! :) Men nu ska jag koncentrera mej på skype samtalet istället för att skriva. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sonja

va du e rolig att du int får dörren upp :D:D roligt :D Alexia du ska int skypea så ofta!!hdl<3

2011-09-09 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0