There'll always be that one girl who's prettier than you. What you've got do to is find the guy who doesn't care.

HEJ! Senaste dagarna har gått så snabbt! På måndagen hade vi skola som normalt men på tisdagen hade vi bara några timmar specialprogram och efter det hade vi ledigt. På kvällen blev det partyy för det var "dia de la primavera" (vår-dagen typ). Blev upplockad klockan 1, så kanske det är bättre att säga att på natten blev det party... Före det sov jag i nästan 3 timmar så att stiga upp och börja fixa sej var inte det trevligaste jag varit med om. Men iaf när vi sen kom till festen så blev jag mycket mer taggad. Här är det sådär att man inte har fester hemma hos sej utan man har dem någonstans och sen kommer en massa (100-200) mänskor dit. Före det betalar man till dem som har festen 15peso (ca 2€) och så är det "open bar". Hade sjukt roligt och det hände en massa.


På onsdagen var det "de studerandes dag" så vi hade ledigt. Blev väckt typ halv ett för att äta lunch och efter det talade jag en stund med vänner. Sen gick jag ut i solen för att läsa lite och ta en powernap och hade det skönt i endast toppi och shorts. Märkte dessutom sen att jag hade fått rajan av min topp... Så att det nu ren under första "vår-dagen" är sådär varmt kan inte betyda nåt annat än att på sommaren kommer här att vara ganska så varmt. Och det älskar jag!
Idag är det mulet och inte så varmt tyvärr men hoppas på att solen snart börjar titta fram. Snart ska vi fara och öva på familia a jugar. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0