söndag

Hellurei! Gårdagen var helt sjukt nice! Hade super roligt! Kom hem 7-tiden och sov i några timmar. När jag vaknade grattade jag min hostmamma och så for vi till en restaurang och äta. När jag kom hem skypade jag med pappa, Lukas och Celinn, roligt att se dom!
5tiden kom tjejerna här förbi och så gick vi till en park typ 50 meter från vårt hus. Där var nån happening med musik osv. Vi var där en stund och drack mate och bara chillade. Sen efter det for vi och gå omkring lite och så kom jag hem. Marys vänner var här och vi firade hennes födis.
Just slutade jag tala med Jenny på skype, härligt att tala med henne! Trots att det har hänt nåt med min röst och det låter ganska så fel när jag talar :D.  Nu ska jag sova och enligt mina uträkningar hinner jag sova i typ 6 och en halv timme.... I alla fall är det 2 och en halv timme längre än förra natten... Kommer att vara död imorgon i skolan men sånt är det argentinska livet.... Gonattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0