Sometimes you will never know the true value of a moment until it becomes a memory.

Dagens skoldag idag gick ut på att jag ägde på mattatimmen och resten av dagen fick jag massage. Najs säger jag! Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, talat på skype och sett på Friends. Ska ännu se nåt avsnitt Friends och sen sova lite. Klockan 5 far vi till Miguel och lagar resten av plättarna och senare på kvällen ska jag på volley-boll träningar. Ser framemot det! På kvällen vet jag inte vad vi gör men det är ju fredag så kanske vi far till el pub. Aja, får se. Hoppas på en riktigt solig dag imorgon! Så skönt att bara ligga och sova i solen och lyssna på musik eller läsa en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0