NOCHE INTERNATIONAL

Juhuuu! Chillade med sovmorgon idag! Sen for vi till Adrian (fedes bror) med Fede och äta lunch. Naminami kött åt vi förstås! Var där en stund och for sen hem. Jag var hemma en stund tills vi först for till Steffs hus och sen gick vi till Macau (disco/baren) och dekorera inför kvällen. Ikväll är det "NOCHE INTERNATIONAL" som dom ordnar som welcome party till mej och Charline. En massa dekorationer på väggarna osv satt vi och det kommer att bli huippu ikväll! Försöker ta massor foton. Det börjar 2 på nattten så får se vad jag gör före det. 5 timmar dit ännu. Sku kunna sova lite. Vi går säkert före det och äter något, hoppas! Man börjar ju bli lite hungri... Jag tror jag går och gräver fram nåt litet att gnaga på tills dess. Ha det bra! (det kommer jag i alla fall att ha!) BESOS

Kommentarer
Postat av: Sonja

Låter jätte kiva allt. Vitsi kiva när de ordnar en fest åt er :) O jag håller bara o göra läxor jag har ju inget liv men bra o höra att nån har det ;)

2011-09-04 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0