Martes

HOLA! Hade inte tid att blogga och sen när jag skulle blogga så funkade inte internetet, därför denna dåliga uppdatering. Noche international spårade ut ganska totalt men roligt var det ändå. Tänker inte gå in på några detaljer... På söndagen for vi till en restaurang och äta lunch med min Rodolfos och Marys vänner. När vi kom hem sov jag tills vi åt middag.
Skola på måndagen helt normalt och på eftermiddagen hade vi Educación Física (=jumppa) som gick ut på att tänja lite, sen gå och gå och sen tänja lite. Inte så aktivt jag trodde det skulle va... När jag kom hem skypade jag med en vän tills jag for med Giuli, Agos och Eric till stan. Gick nu lite omkring tills vi gick till Miguels systers butik där vi chilla resten av kvällen. AIJOO!! Jag höll på att glömma! Miguel tränar dans och så hade vi musik på där i butiken och så sade han nåt på spanska som jag inte fatta men han ville tydligen att vi sku gå ut. Sen gick vi alla ut och så fråga han något om nån dans-juttu att om vi brukar göra nå trix eller nåt liknande och så sa jag nä. Sen sa han att sätt händerna såhär och så plötsligt var jag typ upp och ner uppe i luften. Så coolt men ändå så skrämmande. Sen gjorde vi några såndäna coola "noston". Upp och ner i luften bara. Det som förvånar mej mest var att han ens orkade lyfta mej... :D Såna kommer det tydligen att bli mycket av sen när det är nån danstävling mellan klasserna som vi ska delta i.
Idag var jag helt sjuuuukt trött i skolan men vi sluta ren 12 så det var helt chill. Kom hem, åt lunch och talade med en vän på skype i 4 timmar. Nu ska jag ta en powernap och sen går jag med Eve och säkert några andra till la plaza och så ska jag också träffa Charline. Bloggar mer senare. Adios!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Nå vem är det här?:D:D

2011-09-09 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0