Ledig dag!

Som rubriken säger så har det varit en ledig dag idag. Vet inte varför men igår på kvällen så ringde de från skolan och sa att vi inte har skola. Kunde inte komma mer lämpligt, sjukt hur trött jag var. Så idag har jag varit utvilad. På morgonen typ 12tiden gick jag snabbt och sköta ett ärende och när jag kom hem måste jag byta till shorts för jag hade helt otroligt hett. 3tiden for vi till Mati och fixade och målade lite på scenografin till familia a jugar. Helt sjukt hur kreativa dom är här! Vid nåt skede kom Facu, Charline och Fede där förbi och ville att jag skulle komma med dem så det gjorde jag. Cyklade nu lite omkring och så mötte vi upp Candela och Tito och for till nån paikka där nåt bänd sku spela. Senare kom dit andra också. Riktigt roligt var det och de bästa var att det är början på våren och jag klarade mej med shorts och tskjorta hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sonja

oj va du är vacker ;)

2011-10-02 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0