If you want to be loved for who you are, you need to be yourself.

Hola! Idag har varit en ganska normal dag. Har inte gjort så mycket, var i skolan, kom hem, var hemma och skypade med en vän och var efter det med mina kompisar. Vi var först hos Agos och for därifrån till la plaza där vi satt och drack mate. 7 tiden for vi till Mati och öva på familia a jugar och lite senare kom även Cesar, Fausto och Tomas dit. Vi hade nog ganska roligt. Jag diggar så mänskorna här. Helt annan meininki än i Finland, på ett så bra sätt. Nu ska jag gå och sova tidigt för en gångs skull, klockan är 10 över 10. Vet inte när jag senast kunnat gå så tidigt och sova, härligt! Gonattt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du sover gott! Här har det stormat helt otroligt....inga skador men en massa bråte överallt som flugit från nåns annans gård. Man kan gå på skattjakt...

Kramar, ma

2011-09-14 @ 20:47:54
Postat av: Sonja

så när du är med mig är det vaj ingen bra meininki? :O

2011-09-18 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0