i skolan

HEJ! Sitter just nu i skolans datasal po nagon timme jag inte har en aning om vad det ar. Nojoo helt samma for jag kan blogga istallet. Idag ska jag vara med Charline pa kvallen, forst ska vi ga till ett cafe och bara chilla och efter det ska vi ga pa en tango-lektion. Haha, undrar hur det kommer att ga. Riktigt roligt sakert. Igar var jag som sagt med tjejerna, vi sku ga ut och inte gora nagot trodde jag men sen nar de kom till mej sa visade sej att vi sku ut och springa. Trodde jag, vi gick och ga. Men liksom battre an inget forstas och vi powerwalka nog egentligen. Sen gick vi till parken och gjorde lite muskler och tanjde. 9-tiden for jag hem och ata och sen och sova. Hann sova nastan 9 timmar!!!! Men skittrott ar jag anda haha. Aterkommer senare! Ciao

Kommentarer
Postat av: Sonja

Voj gumman du vet ju ingenting :D :D

springa :D

2011-09-09 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0