I can't keep my hands out the cookiejar

Hello! Dagen idag gick ut på att sova. Blev väckt 1-tiden för lunch och gick efter det och sova igen. Klockan 4 blev jag upplockad och så gick vi till nån paikka för att öva på familia a jugar. Där var vi typ resten av kvällen.
Nu väntar jag på att Mary ska komma hem för att Rodolfo kan inte bestämma på egen hand om jag får fa ut idag eftersom jag var igår... Löjligt tycker jag. Jag frågade om jag får fa ut och så fick jag som svar att jag gick ut igår och kan inte gå ut varje dag. Aha, nå det är det som veckosluten är till för. 2 dagar på en vecka är ju inte varje dag... Nåjoo får se, hoppas jag får. LAME om inte punkt punkt punkt. Nu ska vi äta tror jag och efter det borde jag göra mej färdig men vill inte göra det för om jag sen inte får gå ut. Men jag har nog betett mej så bra så varför sku jag inte få, jag bara ler snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0