Dålig uppdatering, sorrryyy

Hola! Som rubriken säger så är jag ledsen över den dåliga uppdateringen, har varit sjukt busy. På torsdagen var jag alltså med Flor och vi åt glass och så bongade vi några killar från vår klass som spelade fotis så vi hängde med dem en stund. Sen kom hennes kompis efter oss och så åkte vi runt tills jag måste hem.
På fredagen, alltså igår så hade jag skola som normalt. Efter skolan for vi med Fede till Matis hus, där var flickorna+Eric och Miguel. Vi var där ganska länge och funderade lite på "familia a jugar" som är ett event i oktober med typ nån danstävling osv. När sen vissa måste fara så for vi också. Vi var via butiken och köpte lite mat och så köpte vi lite skolsaker till mej.
Vi gick till Agostina och skype:ade med Janek (en tysk som var här på utbyte före mej) tills vi sedan gick till centrum. Vi gick till en klädbutik och jag fick äntligen shoppa. Köpte två skjortor en ring och örhängen. Jeeeeee. Efter det for vi med min "familj" på nån gitarrkonsert och sen och äta. När jag kom hem var jag sjukt trött men for ändå till Agos och titta på leffa.  3 kom jag hem och fick gå och sova. Sov idag till halv 1 när jag blev väckt för vi sku äta.
Nu väntar jag på att Agos kommer hit och plockar upp mej och så möter vi upp Giuli som behöver kläder. På kvällen blir det bileeeet. Chau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0