9/11

Hej! Sorry för att förra inlägget blev lite råddigt, hade sjukt bråttom när jag skrev det.
Igår så var vi först alltså och köpte kläder till Giuli och efter det gick vi till Filípides (ett café här) och satt där ganska länge. Vi drack submarinos. Det är som kakao men man får varm mjölk och en stor chokladbit som man sätter i mjölken och rör om så den smälter. Så coolt! Haha. Efter det kom jag hem och förberedde mej inför kvällen.
Halv 12-tiden kom Giuli och Agos och hämtade mej och så for vi till Miguel. Där åt vi empanadas. Första gången jag åt såna och de var helt supergoda! När vi ätit for vi till en fest. Det var ganska så fullt där med mänskor från vår skola osv. Jag har aldrig fått så många komplimanger i hela mitt liv som igår. Haha allltså helt sjukt många mänskor kom fram till mej och sa att jag var vacker att jag hade fint hår och ville ta foto med mej. Estoy famosa....
Har ingen aning vad klockan var när vi drog till disco. Haha det coolaste där är att jag är frendi med ägaren av hela stället och DJ:n. När jag dansar så hör jag allti mitt namn eller typ la rubia eller nåt liknande i högtalarna. Halv 7 tiden började vi röra oss hemåt.
Idag sov jag till 14, då blev jag väckt för vi sku äta. Sen dess har jag i princip inte gjort nåt. Städat mitt rum, varit i duschen och inget annat. Helt skönt nog.
Om jag har förstått rätt så har vi ingen skola imorgon. Score!
Ha det så bra! Adios!
PS. Helt sjukt att det har gått 10 år redan sen 9/11. Kan inte fatta att det har gått så snabbt.

Kommentarer
Postat av: Sonja

joo du värka nog ganska populär där :D:D börja du nu försto bättre spanskan okej nå de ta nog ännu ganska länge dum fråga :D

2011-09-12 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0