Olavarría

Hola! Har varit en super dag idag! Har träffat så sjukt mycket supertrevliga mänskor från en massa olika länder idag. Herregud så jag ser framemot resorna, dom kommer att bli helt huippu. Jag talade lite också med såna som varit som utbyteselever och dom sade att det roligaste under hela året var just resorna med dom andra utbyteseleverna. De som jag träffade idag var helt sjukt trevliga så kommer att bli fawesome!
Nu är jag på hotellrummet i Olavarría och senare ska vi gå och äta. Imorgon på förmiddagen åker vi vidare till Buenos Aires. Har stora kameran med så ska ta mycket bilder. Åtminstone försöka.
Fick en salmiakki-tikkare av Vilma! Dios mio så gott det smakade!!!
Skit kvalitet på sista bilden, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0