When someone tells you about their problems, it doesn't always mean they're complaining. It means they trust you.

Halåå! Har haft en superdag! Fick 10 i matta juhuuu! Efter skolan for jag till ett typ barnhem men ändå int. Mer som typ lekis eller så för barn med sociala problem och liknande. Alltså herredumilde så söta dom var. Och hjärtliga! Helt otroligt hur kärleksfulla de var. Kommert definitivt att gå dit igen. Det var alltså min "community service". Efter det for jag med Eve och köpte en bikini och så kom vi till oss. En stund senare kom alla guysen hit och så chillade vi i simbassängen. Mycket nice!! Sen när guysen for så gick vi till plazan och bongade lite. hehe.
På kvällen var jag och promenera med min kära syster! Och så åt vi just mini asado. Nu ska jag duscha mej och sen och sova. Sovgott!
Ps. Många har undrat över varför jag bytte familj. Kanske skriver jag imorgon eller nån annan dag men eftersom jag inte vet vem som läser  min blogg så vet jag inte om jag skriver det hit eller inte. De som vill veta kan typ fråga mej i facebook så skriver jag där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0