no waterrrrr

Skönt med ingen skola idag! Idag skall jag gå till banken och betala för resan till söder och så ska jag också gå till posten och hämta ut ett paket. Juhuuu. Det finns inget vatten i Maipú så sen lördagen har jag inte kunnat gå i duschen. Fräscht. Men och andra sidan så har ingen annan heller kunnat. På fredagen hade vi inte skola för dom skulle stänga av vattnet mend det gjorde dom inte utan igår istället och utan förvarning. Så därför har vi inte skola idag. Det dumma är att vi har en "vattentank" här hemma men eftersom vi inte visste att de skulle stänga av vattnet så sparade vi inte vatten. Så hoppas på att det kommer tibaka idag... Det kommer liksom inte ens en droppe vatten från kranarna... Nu ska jag undersöka lite dethär med att köpa leffan från itunes, har inte bonga det förr och hittade nu alla Harry Potter filmerna... Inte bra haha.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ush vad hemskt utan vatten! Nog kan ni väll tvätta händerna? ;D

2011-11-23 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0