mondayyy

Joujou wazzup? Jag chillar här hemma och har packat alla mina saker. Ingen aning dock när jag blir hämtad. På eftermiddagen men jag vet nu inte riktigt vad deras eftermiddag är här när klockan är halv fem och jag inte har hört något av nån. Tror att jag går en sväng och hälsar på Giuliana till hennes jobb och dricka lite mate och prata. Tänkte sova en siesta men tror jag sover en extralång imorgon istället haha. Dessutom har vi inge skola på fredagen och antagligen inte på måndagen heller. Wihuuu. Men ska nog ta det lite lugnt och visa gott exempel för nya familjen och sen ta ut det på min födisfest haha. Som dessutom ren har nästan 200 attending. Nice! Aja, nu går jag. Ha det bra!
ps. Far till Uruguay på lördagen. Men tyvärr bara för att mitt visum går ut och det måste förnyas. Men nästan alla utbyteselever i mitt distrikt måste göra det så blir sjukt roligt!

Kommentarer
Postat av: Sonja

ush jag minns detdär att packa o byta familj det var inte så trevlig känsla man visste inte riktigt vad man skulle säga...

2011-11-23 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0