I väntan på måndag

Hej! Har nu fått reda på min nya familj och gud så jag väntar på måndagen! På måndagen får jag tre systrar i åldrarna 15, 14 och 10. Dessutom har dom vad jag hört av mina kompisar fint hus och det bästa: swimmingpool! Just nu när det blir som varmast och sommaren kommer! Håller just nu på och tala med yngsta systern på facebook och hon verkar jättetrevlig, har på känn att det här familjbytet är det bästa som kunde hände och är super excited över min nya familj. Vet inte så mycket om dem ännu men det jag vet verkar helt super.
Dessutom så håller vi på och fixar mitt birthday party som kommer att bli något helt awesome. Redan 150 attending. Här så firar man när man fyller 15 år sådär som man firar sweet sixteen i USA. Mina vänner sa att dehär ska bli som de men då med faktan att jag fyller 17 haha! Så i väntan på måndagen och 19nde november (mitt party) så går jag nu och sova.Eller egentligen vänta på att vi äter så jag sen kan gå och sova. Adiossss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, låter super!!

Hoppas det blir bra med nya familjen,flickgänget låter skoj :)meddela adressen så fort du vet med säkerhet. Trevlig svenska-dagen!Ma

2011-11-06 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0