como odio los sapos!

Hej! Kom just hem från att ha varit med i radion. Gick sjukt bra faktiskt.
Igår var vi på kvällen hos Steff och äta och efter maten såg vi på hennes 15-års video. Som jag berättade tidigare så firar man 15 års födisen massor här med helt sjukt påsatsad fest. Var som att se ett program av my sweet sixteen. Varför är alla så lameiga i Finland?!
Alltså fyfan vilken mängd paddor här finns. Dom som känner mej vet att det inte finns typ någå djur i världen som jag är mer rädd för än grodor/paddor. Så inte så positivt då att gatorna är fulla med hoppande stora äckliga fula saker. Usch usch usch. Enda formen av paddor jag tycker om är när dom ligger platta på gatan.
Nu ska jag antingen sova en stund inne eller gå ut i solen. Skulle gå ut men det är några gubbar och jobbar vid poolen så tror att jag går sen först när dom sticker. Sen går jag ut och läsa Harry Potter på spanska som jag lånade från bibban igår. Vet inte hur mycket jag kommer att förstå men fördelen är att jag har läst den förr så om jag inte förstår vet jag åtminstone vad den handlar om haha. Kommer att vara stolt när jag blir klar med den. På eftermiddagen blir det mate på la plaza och så ska vi sälja inträdesbiljetterna till min fest för dem som ännu inte har köpt. Hörs senare! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0