at the beach

HeeeY! Idag vr jag den enda flickan i vår klass, alla andra stannade hemma för att studera. Men helt chill var det nog. När jag kom hem hittade jag en lapp från posten och for och hämtade ut två paket. Jippppiiii så glad jag blev. Salmiak finally!!!!!!! ♥ Just nu är jag i Pinamar, en stad vid kusten > strand. Hit kommer vi också att komma på sommarlovet och bo i ett hus som är ganska så najss. Alla hus här är helt sådär "wooou". Lite synd för jag hade en massa planer och events för vslutet men Rotary lät mej inte stanna i Maipu so what to do. Och ett långt vslut på stranden är ju inte så tokigt det heller. Var just vid poolen med två av mina systrar och chillade där ganska länge. Snart ska vi säkert äta och imorgon blir det stranden hela dagen.
För tilfället håller jag på och tala med min saknade juntti ♥♥
love uu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0