22.11.2011

Hallåååå! Har inte så mycket att berätta. Vattnet har kommit tillbaka juhuuu och försvunnit pånytt. Men jag hann ändå duscha. Sen sov jag en ganska lång siesta, skönt. Vaknade till att väckarklockan ringde klockan 4 för att jag skulle bli upphämtad då och nu är klockan 6 och ingen har ännu kommit här förbi. Suger att inte ha en telefon btw. På kvällen blir det möte med rotary. Imorgon ska jag göra min community service grej. Också talade jag en stund med bästaste Alina idag. Gjorde min dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Elppi

sv: höhöhö nää ni hinenr int, vi far redan typ i abril:p höhö hu har du de? va hände d erikit i din gamla familj, de lät dramatist?:o

2011-11-23 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0