20.11.2011

HEJ! Vaknade och märkte att klockan var 17:30, haha whatt har aldrig sovit så sent. Okej jag kom hem 7-halv åtta så kanske inte så konstigt med tanke på det.
Har idag hört av olika mänskor (men inte av rotary) att rotary sagt att om jag ordnar festen så blir jag hemskickad till Finland. Förstår inte hur dom skulle kunna göra det. Men pga vad som hände med förra familjen är vissa mänskor emot mej och försöker tydligen förstöra saker och ting för mej och eftersom de är en del av Rotaryklubben är det inte mycket jag kan göra åt saken. Tycker bara att vuxna mänskor borde kunna klara av att behandla alla lika, speciellt när det handlar om minderåriga. Det funkar så att man har 3 varningar, man kan bryta 2 regler och när man bryter en tredje gång blir man hemskickad. Jag har 1 och mexikanen här har 2. Då kan dom inte skicka hem mej om jag får en andra?! Och dessutom har jag inte gjort något för att få en andra.
Fede (min ex host bror) hade sagt på en middag igår att tydligen har Rotary alla papper fixade och att det enda som saknas är att jag håller festen och så skickar dom mej tillbaka. Men jag har inte haft festen ännu (och kommer då antagligen inte att ha heller) och jag har inte gjort något annat för att få en andra varning. Dessutom var det helt löjligt som jag fick första varningen för.
Som tur har jag världens bästa vänner och familj här som hjälper mej!♥
Nåjoo nu ska jag gå och sova, imorgon har vi ingen skola juhuuuuu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta vad det är som hände med familjen?

2011-11-23 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0