Why ask my opinion and then get mad when I tell you the truth?

Good morning! Vaknade för en tid sen och tog en lång och skön dusch. Sen åt jag lunch(morgonmål), ñoquis, super gott. Åt helt för mycket. Nu talar jag lite med Jenny och ska snart sova en liten siesta före jag går och löhöilee vid poolen. Har flagat bort allt skinn ännu en gång. Men nu har jag solkräm på, duktiga jag! Har inga planer för idag, mina kompisar läser på prov så får se om jag gör nåt me dem eller bara chillar för mej själv. På fredagen åker vi till Pinamar och firar nyåret där, stannar där i cirka två veckor! Sjukt coolt för det är jättefint ställe men jag sku så jättegärna ha firat nyåret här i Maipu. Dessutom så missar jag en kompis syster 15års fest. 15års festerna här är som sweet 16 festerna i USA. Så man firar det riktigt ordentligt. Nåjoo no can do. Son cosas que pasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0