The good thing about sarcasm is the ability to insult idiots without them realizing it.

Hej! Festen var toppen, har ännu också helt sjuka o svaga muskler från allt dansande fast det har gått 2 dagar ren. Konstigt. Igår hängde jag med Giuli på hennes jobb några timmar och så var Eric där en stund också. Gjorde faktiskt inte så mycke annat.
Idag sov jag ut ordentligt vilket behövdes och så har jag typ legat vid poolen sen dess. Klagar inte! Dock måste jag gå in för såg lite röd ut. Nu ska jag gå till Malena med Ariana och så ska vi dricka mate eller antagligen terere och catcha upp. Har inte varit med dem ordentligt efter resan så det är längesen! Insåg just att det är 5 dagar till jul, satt på en jul sång när jag låg vid poolen men började skratta och bytte sång för det passade inte riktigt in i bilden haha. Har det snöa i Finland ren?

Kommentarer
Postat av: Licen

Ingen snö ännu heller och det ska inte komma heller till jul :( regnet fortsätter att komma ner och så ska det fortsätta... Nice... :/

2011-12-19 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0