Sista fredagen på året.

Hej! Hade super najs dag igår. Först var vi till poolen med mina kompisar, typ hela dagen var vi där. Sen var vi lite och shoppade och så var jag på plazan med Giu en stund. När jag kom hem så skypade jag med dom två bästa, aka Sonja och Emil. Ett mycket intressant samtal som gjorde min dag ännu bättre än vad den redan var! Sen ringde mina kompisar och sa att dom var utanför så jag hann inte ens byta kläderna från poolen... Nåjoo sen kom vi till plazan och gick tillbaka hem till mej för att hämta min kamera och så bytte jag kläder. Sen blev det middag på Filípides och glass efteråt. Efteråt gjorde vi inge speciellt, bara chilla, hade sjukt roligt och så hade jag intressanta diskussioner med lite andra mänskor också. Haha. Kom hem ganska tidigt där tre-tiden. Skönt så är man inte helt död idag.
Ska nu till kiosken där Giu jobbar och säkert vara där med henne typ hela dagen. Passar bra för det är lite mulet ute. Ikväll vet jag inte om jag går ut eller int, imorgon far vi till Pinamar och beror på lite vilken tid vi far... Men iaf så måste jag gå nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0