People are quick to believe the bad things they hear about good people

Hej! Julen gick bra! På dagen hängde jag me Giuliana nästan hela dagen tills kvällen när jag kom hem och fixade mej för juldinnern. Vi åt riktigt god mat. Julen här är som blandning på jul och nyår. Klockan tolv säger man god jul till alla och skålar, det år också klockan tolv som julgubben kommer eller "droppar av" paketen. Jag måste ha betett mej bra för fick en och annan present av min familj! Dessutom fick jag två fina paket från Finland! (tusen tack mommo&mofa och Licen!!!) Nåjaa klockan typ halv 1 tiden gick jag ch plockade upp Eve och så gick vi till plazan. Efter en tid kom de andra också och så gick vi lite omkring. Var inte då ännu så mycke folk ute. Giuliana måste fara hem och hämta något så jag gick med henne en bit tills hon gick hem och jag till en fest. Det var en bra kväll, skulle ha kunna sluta mycke bättre men i alla fall är allt bra nu.

På juldagen åt vi lunch alla tillsammans och sen for jag till simbassängen med mina kompisar. Där spenderade vi hela dagen. På kvällen for vi till Eves hus och äta "un cordero" som är asado i princip. Var super gott! Älskar köttet här. Sen for vi till plazan och typ 3-4 tiden på natten (alltså tidit..) kom jag hem.
Idag har jag varit hos Eric med tjejerna hela dagen.
Hoppas ni alla har haft en god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0