my day

Hade en super dag med Giuli. Var hela dagen med henne. I ett skede for jag på ett litet möte med Rotary, kan hända att jag är i trubbel. Vet inte men tydligen går det rykten om mej här i lilla Maipu. Vet inte vad de hört men jag har också hört rykten om mej som inte är sanna så jag vet inte, men till mej ville de inte säga nåt... Men man får bara sådär orolig känsla när man inte riktigt vet vad det är frågan om...
Just nu är jag ensam hemma med mina systrar och deras kompisar. Ett-tiden kommer mina vänner över hit och så ska vi vara här en stund. Inte så mycket annat på g men ändå helt för mycket. Imorgon far jag med familjen till Pinamar. Mina föräldrar for redan idag men vi far imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0