My aim is to spread more smiles than tears.

Hej! Har gått några dagar sen jag bloggade. Har haft massor program så har inte haft tid att blogga. Igår var det min äldsta systers födis. Så på eftermiddagen kom några till oss och äta tårta osv. På kvällen for jag till Maria med "abi"-flickorna, som hade sista dagen i skolan igår, och äta empanadas. Sen efter det gick jag (ensam haha) till min syrras joda (fest) och det var nog lite skrämmande att promenera ensam. För de andra flickorna for inte någonstans efter empanadasena.  Till festen var att man sku klä ut sej och jag klädde ut mej till Barbie, alltså satt på en klänning och mejkade mej lite haha. Festen gick sjukt bra, massa mänskor och hände ett och annat! Det var typ det bästa att fara på en fest ensam haha! Fullt med mänskor man känner och man behöver inte få dåligt samvete om man "byter" grupp hela tiden. Orsaken till att mina vänner inte for var att de for till Mar Del Plata. Men gooooosh så bra kväll jag hade! Nu ska jag videocall:a med Janni jag inte hört av på evigheter! jihuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0