Mitt år

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
En massa.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg att jag skulle ha haft ett enda löfte

3. Fick någon du känner barn?
Inte vad jag kommer på

4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur inte

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Schweiz, Bulgarien, Grekland, Danmark, Argentina, Uruguay och Chile.

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Absolut

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
18/08

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag åkte på mitt livs hittils största äventyr hit till Argentina och lärde känna en massa nya härliga mänskor.

9. Vilket var ditt största misstag?
Att inte lära mej av mina misstag första gången

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Min Mac

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Min Mac

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att inse hur lycklig jag är här

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit ganska mycket flunssig men inga allvarliga sjukdomar. Ett och annat sår också haha.

14. Vilka låtar eller artister får dig att tänka på 2011?
Miss Sunshine - R.I.O

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Mådde både och. Ganska dåligt i början på året men nu mår jag mycket bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Inte egentligen

18. Hur var din julafton?
Jättebra fast den inte slutade så bra.

19. Blev du kär?
Joo

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Friends

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Hate is a strong word but I really really really don't like you.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Oj sjukt svår fråga. Elsas mode och HP böckerna.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
CUMBIA!!!

24. Önskade du dig något som du fick?
Jag fick allting jag önskade mej

25. Önskade du dig något som du inte fick?
På sätt och vis, men det är något jag inte heller skulle ha kunnat få så det räknas inte.

26. Vilken var årets bästa film?
Ojdå svår fråga, såg sjukt mycket filmer. Friends with benefits eller Due Date.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hos oss med en massa kompisar och åt kaka osv. 

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Nästan alla mänskor här i Argentina, men de helt bästa, Giuliana och Evelina.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Lugn

30. Vad fick dig att må bra?
Mitt liv här

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bradley Cooper

32. Vem saknade du?
Emil&Sonja, min familj, Joanna och några andra personer.

33.  Vilken  var din bästa månad?
December

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Förstås.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag kommer att kunna tala spanska bra, have the time of my life, måsta lämna ett liv bakom mej och åka tillbaka till Finland och börja tvåan. Vem vet vad för spännande saker det nya året kommer att hämta med sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0