Why compare yourself to others? No one in the entire world can do a better job of being you than you.

Hola! Hehe hade förstått lite fel, vi drack kakao o int nå choko :D Nåjoo sånt händer. Det var riktigt rolig för där var två bröder som ena är lika gammal som mej och andra ett år äldre. Han som var ett år äldre kom för några veckor sen hem från USA där han var som utbyteselev så det var kiva att tala med honom dels för att han tala flytande engelska och dels för att han var jättetrevlig och hjälpande. Alla mänskor är såå trevliga här!
Tänkte nu berätta lite om kvällen igår. På eftermiddagen gick vi till ett café och satt där en stund. Först var det lite tråkigt men sen när dom börja tala med mej och försöka förklara olika saker så blev det mycket roligare. Sen kom vi hem hit och flickorna undrade vad jag skulle sätta på mej på kvällen. Jag sku visa lite kläder och under tiden så bongade de mina svarta heels. Jag är redan utan dem mycket längre än flickorna så ni kan bara gissa hur lång jag blev med klackarna... Flickorna sa att jag måste sätta på dem på discot.
Klockan elva kom de tillbaka hit till vårt hus och så gick vi alla iväg. Vi gick till Miguels systers butik och så hade de beställt hamburgare som vi satt och åt på i bakrummet. De var enorma och jag orkade inte med hela. Efter att vi varit där en stund for vi till Miguels kusins hus. Där satt vi och lyssna på musik och Juan(miguels kusin) hade en piltavla i sitt rum så vi tog tävling om vem som fick bäst poäng. Såklart vann jag! Hehe.
Klockan 3 ungefär så for vi till discot. Där dansa vi och hade kiva. Det spelades mest spansk musik men det var nog helt roligt ändå. Miguel lärde mej också att dansa cumbia (så uttalas de, ingen aning hu de skrivs :D ). Det märktes ganska tydligt att jag är enda blondinen här... Klockan lite över 6 börja vi bli trötta och så börja vi gå hemåt. Vi kom hem typ halv 7 på morgonen. Hann sova 5 timmar inatt. Tänker ta en powernap nu och sen gå och sova genast efter middagen.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Låter helt super skoj akta bara att int flickorna blir avundsjuka på dig när du är så lång vacker, blond o fiffi ;)

2011-08-22 @ 10:30:04
Postat av: mamma

Ouups. Borde jag bli lite orolig för dej? Lite nattsömn o många kavaljerer.....Cumbia låter trevligt!

2011-08-30 @ 10:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0