Sista kvällen i Finland...

Hej! Har hållit på och packat hela dagen. Som tur så kom Sonja hit och hjälpte mig och berättade vad som är onödigt och som jag inte behöver. Var så kiva att ha henne här, för henne kommer jag att sakna massor! ♥ Fick en överraskningsavskedspresent av pappa, fick en Canon 550D så ni kommer att få se massor fina bilder hoppas jag! Tusen tack pappa!!!♥ Blev så otroligt glad!
Jenny kom ockå här via, vi flytta över lite foton till varandra och så sa vi hejdå. Kommer också att sakna henne massor ♥ Men som tur så far hon också som utbyteselev så vi kommer sen båda till tvåan.
Tinja och Nökö var just här och hälsa på/säga hejdå. Var så glad för att de kom här via så jag fick se dem. Fick dessutom en helt härlig present, kan sätta bilder imorgon om jag hinner/har internet på flygfältet.
Nu ska jag och sova, eller åtminstone försöka... Får se om jag alls får sömn... Hoppas att jag ändå kan sova någorlunda med tanke på hur lång resa det blir med flyg+väntande på flygfältet.
Alexia

Kommentarer
Postat av: Pappa Bena

Bon voyage!

Pops

2011-08-18 @ 16:24:47
Postat av: Sonja

Jag började nästan att gråta :( JAG ÄLSKAR DIG ALEXIA <3<3<3

2011-08-21 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0