Saying sorry doesn't mean anything, it's how you treat the person after that makes the apology worth it.

Kom just hem från Steff. Vi var där med Eric, Giuli, Eve, Agos o Fede. Riktigt kul var det.
Före det var vi med Mary till "kulturhuset" och frågade om jag och Charline kan börja gå på tango-lektioner. Från och med nästa onsdag så går vi dit en gång i veckan och bailamos tango. Haha kommer att bli så kul!
Just åt vi middag och så gick jag i duschen och tvättade håret. Nu ska jag låta det torka en stund och sen blir det sovdags för min del i alla fall. Skola som vanligt så vi far 7:30 hemifrån. Snart veckoslut så får jag sova ut riktigt ordentligt! Eller ja det får jag antagligen inte för vi far säkert till disco. Nåjoo får se :p  Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt med tango....Vem är Charline?

2011-08-30 @ 10:23:33
Postat av: mamma

Jag diggar din rubrik skarpt. Det är just så det är!

2011-08-30 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0