Sabado

Hola! Sov 12 timmar inatt men det hjälpte inte... Eller såklart blev jag utvilad och piggare men friskare blev jag inte.
Vi fo till deras nån bekants 80-års fest, där åt vi god mat och sjöng och dansa. Riktigt roligt. Sen blev vi uttråkade med Fede och gick till Charlines hus men hon var inte hemma så pojkarna plockade upp oss och så åkte vi lite bil. (här får man köra som 17 så flera av mina kompisar har körkort). Sen förde de mej till Miguel där några av flickorna var. Där dansa vi lite, i oktober är det nån danstävling mellan klasserna och dom har fått mej att lova att lära en hiphop dans till dem. De är helt amazed över att jag dansar hiphop och vill hela tiden att jag ska dansa för dem. Vilket jag inte gör....
Efter det kom Rodolfo o Mary o hämta mej och så åkte vi till min "counselors" hus. Hon finns till för att jag kan tala med henne om det är nåt problem till exempel med familjen eller vad som helst för andra problem som jag inte vill tala om med familjen. Nåjaa sen åkte vi via butiken hem och om 1 1/2 timme kommer några kompisar här förbi och så går vi till Lucas. Han hade födis i veckan och har nån middag. Efter det blir det disco. (känns så underligt när dom talar om disco för det som vi kallar bar/nattklubb. Disco låter så lågstadie :D) Det har uppstått nåt problem så "international party" är inte idag utan nästa vs. Känner mej inte så bra så jag vet inte hur länge jag orkar vara där men får se. Har lite stegringsfiilis så.... Men nu ska jag gå och chilla med fedes brors son! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0